tirsdag den 4. august 2009

Go home Hunter!


I torsdags skulle jeg til Langelandsfestival for at lave interview med nogle frivillige samaritter og brandfolk. Da vejrudsigten ikke så alt for lovende ud, tænkte jeg, at det måske var på tide at investere i et par gummirøjsere. Jeg tror ikke, at jeg har haft gummistøvler, siden jeg var 10 år - det er ikke lige noget, jeg ynder at hoppe i. Derfor gad jeg heller ikke at give 500 for et par fancy Hunter-støvler, så jeg tjekkede lige Kvicklys katalog online - og vupti, der stod et par skønne zebrastribede gummifutter til 150 kr. Det kan alle da være med på, og jeg synes da, at de er ret cool.
I øvrigt har jeg ferie nu, så jeg kan ikke love, at der bliver opdateret så tit de næste par uger.

2 kommentarer:

  1. Tak skal du ha'. Jeg er også ret godt tilfreds med dem - især når de ikke koster mere.

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog