tirsdag den 8. december 2009

Fødselsdagsshopping med rabatter




Jeg fik pludselig lyst til lidt fødselsdagsshopping (!), så jeg puttede disse lækkerier fra H&M i kurven. Ruskindsvesten har jeg længe kigget efter, men jeg synes, at den var for dyr. Nu er den dog på udsalg til 799, så jeg besluttede mig for at slå til. Derudover kunne jeg ikke stå for den leopardprikkede hættetrøje. Jeg brugte rabatkoden 8556, som gav mig 25 % på hættetrøjen (den kan vist ikke bruges sammen med i forvejen nedsatte varer), og så brugte jeg faktisk også rabatkoden 1304, som var en kompensationskode på 50 kr.

Very nice - både udsalg OG rabat - det kan man da ikke sige nej til...

Hættetrøje til 199 kr. og ruskindsvest nedsat til 799 kr. Begge fra H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog