fredag den 22. januar 2010

Kunne ikke modstå længere...






Så kunne jeg altså ikke klare det længere! Jeg har holdt en shoppepause (som sikkert ikke var særlig lang, men sådan føltes det altså!). Men i går kom der en rabatkode til H&M (som i øvrigt er 8671 og giver 10 %), og så kunne jeg altså ikke modstå længere. Jeg har næsten dagligt været inde og kigge på nogle items for at se, om der stadig var nogle tilbage i min størrelse. Jeg har dog valgt nogle lidt andre ting end dem, jeg skrev om forleden. Jeg manglede nemlig t-shirts - og så opdagede jeg også lige Jimmy Choo-pailletcardiganen til kun 399 kr., så den måtte jeg da lige ha' med. Jeg har valgt herre-t-shirts, da jeg ikke gider de der stramtsiddende dame-t-shirts - det skal være behageligt.


Blondejakke til 349 kr., Jimmy Choo-pailletcardigan til 399 kr., herre-t-shirts til 80 kr. og herre-denimskjorte til 99 kr. Alt fra H&M

3 kommentarer:

  1. Jeg ville ikke have noget imod at stjæle den jimmy choo-cardi!! xoxo

    SvarSlet
  2. Lækre valg!
    ville også bare hapse jimmy choo snakeskin skoene med nu man var i gang :-)

    /chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. @ Charlotte
    Ja, det var vel lidt af et kup egentlig. Jeg kan faktisk ikke huske, hvad den kostede før, men jeg kan ikke forestille mig, at den har været helt billig. Jeg synes i øvrigt ikke, at jeg kan finde den på websiden mere, så måske er den udsolgt nu.

    @Chau
    Takker :-)
    Faktisk er jeg ikke så tosset med lige netop de sko - de er vist lidt 'over the top' for mig. Men jeg drømmer om et par sorte lak herresko fra Topshop, som jeg bloggede om på et tidspunkt. Desværre er de indtil videre ikke kommet tilbage på websiden, men krydser fingre.

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog