mandag den 19. april 2010

Outfit til 30 års fødselsdagsfest



I lørdags oprandt så endelig dagen for min store 30 års fødselsdagsfest, og faktisk valgte jeg ikke at købe en ny kjole, for jeg synes ikke, at jeg kunne finde en, der var lige så flot, som min smukke lilla kjole ovenfor. Jeg har kun haft den på én gang før, og der var kun én af mine gæster, der havde set den før, så jeg tænkte, at det nok lige gik an. Jeg er meget glad for den, og den er lidt anderledes - plus den matchede mit bordpynt og blomster, som også var i lilla nuancer!

Stiletterne er faktisk også et køb fra sidste år, men det var første gang, jeg havde dem på. Til gengæld er øreringene spritnye og købt til lejligheden, som jeg skrev forleden - de er rigtig smukke og giver virkelig noget til ens outfit, synes jeg. Derudover havde jeg knald-sort neglelak på, som matchede stiletterne.

I øvrigt var det en fuldstændig fantastisk fest med glade mennesker, skøn mad og super god stemning. Festen sluttede kl. 5.30...


Kjole fra Philosophy Blues Original, stiletter fra Stylesnob og øreringe fra Julie Sandlau

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog