lørdag den 1. maj 2010

Pailletsneakers + rosa blazer



Så har jeg shoppet igen - skønt er det! Jeg har flere gange læst om Modekungen.se, men jeg har aldrig rigtig fået kigget derinde - det har jeg så nu, og der var faktisk mange fine sager. Jeg faldt straks for de cool pailletsneakers, og jeg vidste, at jeg måtte eje dem. Jeg kunne heller ikke stå for den fine rosa blazer. Jeg ejer ikke mange ting i den farve, men jeg synes faktisk, at det er en meget smuk farve, og jeg tror, at man vil se knaldgodt ud i den med en lille tan og en paraply-drink i hånden!

Sneakers til 499 SEK og blazer til 899 SEK hos Modekungen.se

2 kommentarer:

  1. blazeren er altså super fin. Godt køb!:)

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha', jeg glæder mig også rigtig meget til at få den hjem og få den på.

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog