onsdag den 5. januar 2011

Udsalgsshopping - støvler




Jeg var hurtig på tasterne, da Debell.dk startede udsalg i dag kl. 10. Igennem omkring et halvt år har jeg nemlig kigget på snørestøvlen på øverste billede, men da den kostede 1.299 kr., så jeg har set tiden lidt an. I dag fik jeg så det sidste par i 37 - tror jeg - for da jeg havde bestilt støvlerne, var de ikke mere at finde i den størrelse på websiden. Derudover har jeg også gået og kigget lidt på den lange støvle fra Shoe Biz, da jeg faktisk mangler en lang, flad støvle i denne kolde vintertid. Jeg synes, at begge støvler er meget rå og enkle i deres udtryk, og det kan jeg godt li'.

Tyve minutter efter at jeg havde bestilt støvlerne, fik jeg en mail fra Debell om, at de havde afsendt pakken - fantastisk! Glæder mig meget til at modtage pakken.

Snørestøvle fra Atelier Do Sapato før 1.299, nu 779 kr. og lang støvle fra Shoe Biz før 1.499 kr., nu 899 kr. fra Debell.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog