torsdag den 10. februar 2011

Fede tasker




Jeg leder i øjeblikket efter en ny hverdagstaske, og kravet er, at den skal være i læder. Jeg er faldet over disse to, meget forskellige tasker, og jeg kan rigtig godt li' begge to. Den øverste taske er den helt rigtige størrelse, og så er den så enkel og rå, og nittedetaljen i siderne gør den lidt anderledes.

Jeg er også helt forelsket i kernelædertasker som den nederste. De er så klassiske og smukke, og så kan man have dem i mange år. Egentlig vil jeg (også) gerne have en sort lædertaske, da det bare er så praktisk og passer til stort set alt. Der er jo masser af fede tasker derude, men mange af dem koster også en del, så jeg er i tænkeboks...

Brun skindtaske fra Abro til 1.899 kr. og kernelædertaske fra Adax til 1.499 kr. hos madamechic.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog