onsdag den 7. september 2011

Shop amok!








Jeg ved det - jeg er en doven blogger! Men i fredags shoppede jeg lidt amok og ville da lige dele det her på bloggen, hvis der skulle være nogen, der stadig læser med :-) Jeg har gennem et stykke tid kigget på ovenstående items, og nu skulle det være. Biker læderjakken har jeg ledt efter længe. Den her er perfekt, og det var den sidste på lager i onlineshoppen, så jeg kunne ikke vente et sekund længere. Frakken fra Zara er alt for sej - så enkel, men alligevel rå og stilfuld, synes jeg.

Frakke fra Zara til 1.199 kr., ternet skjorte fra Zara 299 kr. Resten er fra Topshop: Biker læderjakke £ 165, blå strikcardigan £ 48, sort-hvid strikcardigan £ 42, sort tee £ 15 og velour ballerinaer £ 18.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog