fredag den 2. oktober 2009

Drømmer om herresko

For tiden drømmer jeg lidt om et par herresko. Jeg har altid syntes, at kvinder i et par fine herresko er god stil. Disse fra Topshop er et godt bud på en cool herresko. Skoen er meget klassisk med sit sorte lak, og jeg kan godt li' snøren, som giver et feminint touch.

Derudover er jeg endnu en gang faldet i min egen fælde og har købt det sorte tørklæde fra Black Lily, som jeg skrev om for et par uger siden. Jeg måtte dog købe det hos Hollys Dollroom, da det var udsolgt i sort hos Trier. Jeg venter også på en pakke fra H&M med et par t-shirts og et lilla velour hjemmesæt (det kalder jeg behageligt joggingtøj, man kun bruger derhjemme). Jo, jo, lidt shopaholic er man vel altid. Jeg har også lige set et par støvletter fra Gardenia, som jeg har ledt efter, så nu må vi se, om de også ryger i kurven. Send flere penge...

Laksko
fra Topshop til £ 60

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog