fredag den 30. oktober 2009

Studded over knees

Jeg har gennem noget tid kigget efter et par over knees-støvler, men jeg har en del krav til dem, såsom at de skal være i ruskind (hvilket måske ikke er det mest praktiske i sjappede danske gader, men de må bare blive grundigt imprægneret), de skal være flade, da jeg gerne vil bruge dem til hverdag (jeg er en lille frosenpind, så det vil være rart med lidt varme til benene), og så gider jeg ikke give en million for dem. Faktisk er der super mange forskellige over knees eller thigh high boots fremme i øjeblikket, men jeg er faldet over disse fra New Look til sølle £ 35. De er så godt nok også i suedette, som er fake ruskind, men det gør ikke så meget, hvis bare de ikke ser billige ud.

Jeg kan ikke helt bestemme mig, jeg frygter lidt, at de ikke er så pæne, når man ser dem tæt på. Jeg kan se, at der er en syning ned langs støvlen foran, det er måske ikke så pænt IRL. Jeg har ikke handlet hos New Look før, er der nogen af jer læsere, der har erfaringer med webshoppen?

Studded High Leg Boots fra Newlook.co.uk til £ 35

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog