tirsdag den 22. juni 2010

Udsalg er farligt...




Uha, jeg havde egentlig tænkt mig at spare lidt, nu hvor jeg både har købt lækre sko og fancy kjole, men nej, så skriver Designers And Friends, at der er op til 80 % på Just Female, og hvem kan lige stå for det? Ikke mig! Desværre er billederne lidt små, da jeg ikke kunne kopiere de store udgaver, men mon ikke man kan få en fornemmelse af tøjet.

Edit: Det blev et lidt amputeret tøjkøb, da den sandfarvede blazer desværre alligevel ikke kunne leveres, og leo-pailletjakken er lidt for tacky til min smag, så den ryger altså retur. Men to lækre lange t-shirts blev det da til - og det manglede jeg faktisk.

Paillet leo-jakke
nedsat til 300 kr., stribet tee nedsat til 150 kr., rosa tee nedsat til 125 kr. og sandfarvet blazer nedsat til 250 kr. Alt sammen fra Just Female hos DesignersAndFriends.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog