torsdag den 3. juni 2010

Ups!


Jeg kan bare ikke stå for de her sko - de ser så lækre ud, og når man kender Mentor, så ved man, at det er de også! Jeg skulle jo egentlig købe sandaler, men jeg måtte altså eje de her sko. Der er bare noget over dem, som jeg elsker - måske er det, at de er så enkle og bare emmer af god kvalitet. Jeg tror faktisk ikke, at jeg ejer sandfarvede sko, så på den måde kan købet måske retfærdiggøres - men skokøb behøver man jo aldrig retfærdiggøre - man kan aldrig få for mange ;-)


Sko fra Mentor til 729,75 kr. hos Smartgirl.dk

2 kommentarer:

  1. Dem har jeg virkelig også haft i kikkerten et stykke tid, men jeg kan virkelig ikke få taget mig sammen, for de passer ikke lige ind i mit budget, hulk hulk.. :)

    - Sidsel

    SvarSlet
  2. Hej Sidsel
    De er så lækre. Billedet gengiver skoene meget præcist, og de virker meget behagelige at have på, så du må begynde at spare op - eller håbe, at de kommer på udsalg ;-)

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog