tirsdag den 26. maj 2009

80'er sneakers


For et stykke tid siden købte jeg disse sneakers fra Nike. Det er den slags print, men enten elsker eller hader. Jeg kunne ikke stå for de klare farver og de små kirsebær, som virkelig minder mig om 80'erne. Jeg læste om dem for længe siden og holdt derefter øje på Nike Store. I disse tider hvor man helst skal have statement-halskæder, armbånd og ikke mindst sko, tænkte jeg, at de ville være helt perfekte - og så prikker de til min barnelige glæde!

Nike Dunk High Skinny Women's Shoe til 800 kr.

5 kommentarer:

  1. Kiggede forbi! :D Sej blog!

    SvarSlet
  2. Tusind tak, det er jeg super glad for at høre :-) Jeg er lige startet med bloggen i sidste måned og er stadig i gang med at rette den til og lave den til min egen - om man så må sige. Jeg tjekkede også lige din blog, og den ser fed ud. Jeg melder mig lige som Fast Læser.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine - jeg elsker dem! Og ja, det skal ikke være så alvorligt og voksent det hele! Kig forbi!

    SvarSlet
  4. @ Tellah
    Jeg så lige din kommentar - jeg er helt enig, det skal nemlig ikke være så alvorligt det hele, og det er i hvert fald nogle sko, man lægger mærke til ;-)

    SvarSlet
  5. Årh hvor er de fede. Hvor har du købt dem henne? :)

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog