onsdag den 20. maj 2009

Partyhits fra H&M Divided


Nu havde jeg ellers lige lovet mig selv, at jeg måtte holde lidt igen med at shoppe, men man bliver så nemt fristet af alle de lækre sommersager, som er at finde på nettet lige nu - og så er det jo nemt lige at taste kortnummeret, som jeg efterhånden kan udenad...

H&M Divided har sammensat en lille Party-kollektion, og du skal nok skynde dig, hvis du vil have fingre i den, da nogle items allerede er udsolgt. Selv kunne jeg ikke stå for den rå (ægte) lædertaske med lynlåse og den lange, løse pailettop, som vil se fed ud over et par leggins og høje stiletter. Men da jeg kom til at kigge på mændenes kollektion, var der da også nogle cool ting der, så jeg måtte lige have en fin koral t-shirt med i kurven.

Lædertaske med lynlåse til 498 kr., sort pailettop til 349 kr. og koral t-shirt med lommer til 99 kr. Alt sammen fra H&M Divided.

2 kommentarer:

  1. Uh den taske vil jeg virkelig gerne eje! Den er SÅ lækker.

    //Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes også, at den er for rå. Jeg fik den faktisk lige ind ad døren i går. Jeg tror, at jeg kommer til at bruge den som en oversize clutch i stedet for en skuldertaske, da det bare gør den endnu mere cool. Happy shopping!

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog