torsdag den 14. maj 2009

Se min smukke kjole


Jeg har endnu engang været inde og bestille tøj hos Smartgirl.dk. Der er et dejligt stort udvalg, så det tager altid lang tid at kigge det hele igennem - og derefter at vælge, hvad man absolut ikke kan leve uden! Jeg kigger meget på kjoler for tiden og oversize t-shirts til at tage over mine leggins. Jeg har netop bestilt denne smukke kjole fra Philosophy Blues Original. Jeg er helt vild med de fine detaljer, plisseringen og den skønne lilla farve.

Kjole fra Philosophy Blues Original set hos Smartgirl.dk til 1.049,75 kr.

1 kommentar:

  1. Hej Line
    Det er da en fantastisk flot kjole, og jeg må da bare også eje den. MEN... hvor kan jeg mon købe den? De har den desværre ikke længere inde på smartgirl, og jeg har googlet og googlet, men uden resultat - mon du kan hjælpe?
    Knus Pia

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog