fredag den 18. september 2009

Diamant skull-øreringe

Det farlige ved at have en blog er, at man går og bliver lun på de ting, man lægger ud! Nu har jeg gennem længere tid drømt om Vivienne Westwoods skull-øreringe, så i dag tog jeg en beslutning: Jeg ville ikke købe noget Christopher Kane for Topshop, i stedet bestilte jeg øreringene - og det er jeg ret godt tilfreds med. Jeg havde godt nok luret lidt på Kanes krokodille-items, men tænker, at de nok snart er alle vegne, så nu venter jeg på skulls med Swarovski-krystaller. Jeg bestilte dem i øvrigt på Westwoods egen side på nettet Hervia.com, og det er i hvert fald billigere i porto end gennem Net-A-Porter - de ville nemlig have omkring € 36!

Diamante Skull Earrings fra Vivienne Westwood til £ 55 hos Hervia.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog