torsdag den 24. september 2009

Kan man få for mange sko?


Hvis du spørger mig, er svaret nej! Jeg ELSKER sko, og det eneste problem med sko er, at de fylder. P.t. har vi sko over det meste af huset - og jeg er da slet ikke færdig med at shoppe sko (og bliver det vist aldrig). Jeg har lige bestilt ovenstående sko. Jeg er helt tosset med lakstiletterne med den fine sløjfe - de er så elegante. Og så har jeg altid haft noget med quiltede ting, så jeg måtte bare eje et par quiltede ballerinaer.

Til gengæld dropper jeg nok H&Ms Divided Exclusive-kollektion denne gang. Det er sjovt, for der har været så meget snak om den på diverse blogs i månedsvis, og det har egentlig bare gjort, at jeg pludselig helt har mistet lysten til det - sådan går det nogen gange. Men sko mister jeg aldrig lysten til!

Stilet
fra Stylesnob til 629,75 kr. og ballerina fra Dixie til 269,75 kr. Begge købt hos Smartgirl.dk

1 kommentar:

  1. Det skal lige sies at Dixie skoene hurtigt går i stykker.. Så pas godt på dem! (;

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog