torsdag den 3. september 2009

Fin fjertaske

Jeg har luret lidt på denne taske, og jeg synes egentlig, at den er ret fin - og så er den billig. Utroligt, at man kan producere den for så lidt, men man ved jo heller ikke, hvordan den ser ud live. Jeg er inde i en periode, hvor jeg kigger meget efter tasker - ikke fordi jeg egentlig mangler nogle, men der er så mange fine - og det er vel lidt ligesom med sko: Man kan aldrig få for mange!
Jeg beklager i øvrigt den sløve opdatering, jeg har lidt svært ved at komme i gang efter ferien...


Taske fra ASOS til 243,48 kr.

2 kommentarer:

  1. Den er meget elegant og festlig- OG så koster den jo ingenting.

    Nelly

    SvarSlet
  2. Ja, det var præcis, hvad jeg tænkte, da jeg så den. Jeg er især vild med, at fjerene er så store og lange og så den grønlige nuance, de har.

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog