tirsdag den 10. november 2009

Lang basic cardigan



Da H&M for nylig havde 25 % på en udvalgt vare, og jeg havde overtalt kæresten til, at han skulle købe et par trøjer til sig selv, kunne jeg jo lige så godt selv bestille noget, når postbudet nu alligevel skulle forbi... Derfor bestilte jeg denne lange cardigan, da jeg ind imellem mangler en lidt længere udgave af den klassiske sorte cardigan. I sidste uge købte jeg desuden nogle ting fra Gina Tricot for første gang, og selvom jeg havde læst, at kvaliteten ikke altid er så god, så blev jeg fristet, da det var så billigt. Desværre blev jeg lidt skuffet, da jeg bl.a. synes, at pasformen var lidt sær, men også netop at kvaliteten måske ikke var den bedste. Måske er det bedst at købe GT-tøj i butikken, hvor man har mulighed for at prøve tingene og mærke kvaliteten, men det kan da også bare være, at jeg var uheldig.
Har I nogle erfaringer med Gina Tricot?

Cardigan fra H&M til 179 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog