tirsdag den 17. november 2009

A Question Of... Love



Ja, det blev faktisk et spørgsmål om kærlighed, for jeg er vild med denne fine t-shirt fra A Question Of. Egentlig må jeg helst ikke shoppe så meget mere, fordi jeg skal spare sammen til min 30 års fødselsdagsfest, som bliver holdt i april + et kæmpe klædeskab, som vi lige har bestilt (Godt, at man har en kæreste, der kan lægge ud...).

Jo, udgifter er der nok af. Til gengæld har jeg været så fornuftig at oprette en Gevinstopsparing, så jeg nu kan sætte penge ind hver måned (så bliver de penge da i hvert fald ikke brugt på tøj og sko!), og samtidig har jeg chancen for at vinde nogle penge - meget smart, synes jeg selv. Og til mit forsvar har jeg også lige sendt alle varerne fra Gina Tricot tilbage, så der skulle gerne gå nogle kontanter ind snart.

Du kan se mere fra A Question Of her.

Organisk t-shirt fra A Question Of til € 40 (gratis fragt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog