mandag den 23. november 2009

Rudeness


Faktisk kendte jeg slet ikke Rude, men nu har jeg flere steder læst om det, så jeg måtte da lige ind og lurer på hjemmesiden. Her faldt jeg over disse cool sager - vel meget tidstypisk med læder, nitter og tern... (Klik på billedet for at forstørre)

Lige nu har butikken fødselsdag, så du får 20 %, hvis du skriver rude16år i boksen, efter du har lagt dine køb i indkøbskurven. Very nice!

UPDATE: Og nu har jeg så lige bestilt alt på nær handskerne! Jeg kunne ikke stå for nittetasken og har både manglet den ternede skjorte og nittearmbåndet (utroligt så meget jeg mangler... ;-) ).

Handske til 390 kr., nittearmbånd til 89 kr., ternet skjorte til 399 kr. og nittetaske til 299 kr. Alt hos Rude.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog