tirsdag den 21. juli 2009

Casual summer


Det kan godt være, at butikkerne er begyndt at få efterårsvarer, men for mig er det altså stadig sommer - jeg har ikke engang haft sommerferie endnu - så jeg tænker stadig i sommeroutfits. Disse ting kunne være et bud på et afslappet sommeroutfit.
Jeg er vild med de cool deminshorts. T-shirten er sjov, og den minder mig om folkeskolens kladdehæfter. Jeg synes, at skoen i jersey giver et nyt twist til de velkendte Converse-sneakers. Øreringene tilføjer et fornemt look til outfittet, og så kan jeg godt li' den hvide skrift på solbrillerne.

Shorts fra Topshop til £ 25, sneaker fra Converse set hos Chemical Records til £ 37,49, t-shirt fra forever21 til $ 10,90, øreinge fra ASOS til 94,98 kr. og solbriller fra Topshop til £ 15.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog