fredag den 10. juli 2009

Summertime


Det er sjovt, som de her items ikke er særlig spændende sammen, men hver for sig synes jeg, at de er ret sommer-skønne. Faktisk har jeg allerede bestilt sandalerne fra Topshop. Jeg er helt vild med de mange spænder og har igennem et stykke tid haft kig på lignende sandaler fra Surface to Air og Chloé, men jeg er egentlig glad for, at det ikke er wedge-sandaler, men at de har en spids hæl - og så koster de heller ikke så meget. Jeg synes, at neglelakken fra Essie er dejlig sommerfrisk og et fint alternativ til alle de pink/røde/lilla lakker, man ofte gemmer i skabet. Den korale kjole er dejlig luftig og fin med læg. De stribede shorts er et alternativ til alle de deminshorts, der er fremme nu. Solbrillerne giver kant og kulør. Og t-shirten kan jeg godt li' på grund af 'håndskriften' - jeg elsker ting med skrift på.

Koral kjole fra Modström set hos Smartgirl.dk til 499,75 kr., solbriller fra Super Sunglasses set hos Shopbob.com til $ 117, sandaler fra Topshop til £ 65, shorts fra forever21 til $ 15,80, t-shirt fra ASOS til 151, 97 kr. og neglelak fra Essie til $ 8.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog