tirsdag den 21. juli 2009

Fin pailletjakke


Læseren må snart tro, at jeg ikke har andet end pailletter på hjernen, men jeg er nødt til lige at vise denne fine pailletjakke. Den kunne jeg godt bruge, da den ville være fin over en kjole eller over en hvid t-shirt og et par jeans til hverdag, meeeen jeg er nødt til at spare lidt op til sommerferien, så det bliver nok ikke os to alligevel - men fin er den.

UPDATE: Uhh, jeg er svag! Jeg har lige bestilt jakken, jeg kunne ikke få den ud af hovedet, også fordi jeg virkelig mangler en fin jakke til at have over kjoler, når jeg skal til fest. Så nu er det bare at vente...

Jakke fra Dorothy Perkins til £ 60

4 kommentarer:

  1. Uha - den er godt nok fin den jakke. Jeg kan især godt lide, at den er så enkel i snittet og kort, men alligevel taljeret. Jeg er solgt.

    /Maria
    www.garderobeskabet.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kunne ikke være mere enig. Jeg kan nemlig også godt li', at den er kort og enkel. Der er så mange lange boyfriend-jakker fremme nu, men ofte har man lige så meget brug for en kort jakke - især hvis man ikke er så høj. Jeg er fx kun 1,60, så jeg kan let drukne i for lange, løse jakker. Men faktisk findes den også i en lang boyfriend-model, men jeg er som sagt mest til den her tux-udgave.

    SvarSlet
  3. Den er super flot! Jeg er selv en suckher for pailletter og kan ikke få nok af dem. Har selv lige fået en bikerjakke med pailletter indenfor døren. Og jeg er selv en pige på kun 1,60 så jeg forstår godt dit argument for at købe jakken :-)

    Jeg er på en lille rejse i blogland for at præsentere min lille blog, så vil være glad hvis du kiggede forbi og linker mig på din blogliste :-)

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. @ Chau
    Tak fordi du kiggede forbi og tak for din kommentar. Jeg skal nok lige tjekke din blog i den nærmeste fremtid.

    SvarSlet

 

Free Blog Counter
Poker Blog