lørdag den 11. juli 2009

Topshop-køb


Inden for de sidste par uger har jeg købt lidt forskellige sager hos Topshop. P.t. går jeg og venter på sandalerne med spænder, som jeg skrev om i går, og den hvide t-shirt på dette billede. Jeg synes, at t-shirten er rigtig fin - enkel, men cool med den flettede detalje langs siderne. Den blå velourblazer har jeg luret på længe, men jeg kunne ikke finde den på siden. En dag kiggede jeg så i 'Last Chance To Buy', hvor den gemte sig, og den røg straks i kurven. Jeg har i øvrigt set Whitney fra The City i en lignende sag, og jeg synes, at den er rigtig lækker. Guldsandalerne kan peppe et hvert outfit op, og sølvballerinaerne er super behagelige og fine til et par leggings eller stramme jeans. Hurra for Topshop!

T-shirt til £ 22, blazer til £ 85, guldsandaler til £ 25 og sølvballerinaer til £ 28 - alt sammen fra Topshop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Free Blog Counter
Poker Blog